Waarmee kunnen we je van dienst zijn?

Heb je vragen, opmerkingen of klachten? Heb je een vraag over hoe je een product het best kunt gebruiken? Of wil je in alle rust onze algemene voorwaarden doorlezen? Dan zit je goed op deze pagina waar je alle informatie kunt vinden. Mocht het toch zijn dat je iets wil weten wat hier niet staat vermeld? Gebruik dan ons Contact Formulier!

Je kunt een bestelling plaatsen zonder account. Wij adviseren wel om (bij je bestelling) een account aan te maken. Met een account kun je makkelijk je orders bekijken, artikelen retouneren en gegevens wijzigen.

Ga naar Mijn Account vervolgens op Accountgegevens en klik vervolgens op Wachtwoord wijzigen.

Klik boven in de menu balk op Mijn account. Vervolgens klik je op Registeren.

Je kunt je factuur adres en je bezorg adres aanpassen door in te loggen en vervolgens te klikken op Mijn account. Hierna klik je op het menu Adressen. Op deze pagina krijg je de keuze om de adresgegevens te wijzigen.

Je bestellingen kun je vinden op de Mijn account pagina onder het kopje Bestellingen. Hier kun je ook retour gegevens opvragen.