Waarmee kunnen we je van dienst zijn?

Heb je vragen, opmerkingen of klachten? Heb je een vraag over hoe je een product het best kunt gebruiken? Of wil je in alle rust onze algemene voorwaarden doorlezen? Dan zit je goed op deze pagina waar je alle informatie kunt vinden. Mocht het toch zijn dat je iets wil weten wat hier niet staat vermeld? Gebruik dan ons Contact Formulier!

Wees eens eerlijk, wie houdt er nou van wachten? Wij niet! Een bestelling wordt altijd zo snel mogelijk in behandeling genomen. Standaard verzenden wij de volgende dag met uitzondering van het weekend of feestdagen.

Omdat wij bezorgen via DHL krijg je altijd een track&trace code toegestuurd via e-mail. Hierin staat een link welke een webpagina opent waarin je precies kunt zien waar je pakket zich op dat moment in het proces bevindt en de verwachte bezorgtijd.

Het is mogelijk dat er heel soms vertraging in het verzendproces zit. Helaas hebben wij hier geen invloed.

Op dit moment bezorgen wij uitsluitend in Nederland.

Na het betalen ontvang je een factuur welke wordt verstuurd naar het e-mail adres dat je hebt op moeten geven tijdens het betaal proces. De e-mail met factuur wordt automatisch verstuurd. Heb je niets ontvangen? Stuur ons dan een e-mail via het contact formulier of direct op info@spose.nl. We kijken gelijk wat de status is van je bestelling, wat er mis is gegaan en zullen de factuur opnieuw sturen.

Zeker! Dit kun je een datum opgeven tijdens het betaal proces.

Hoogstwaarschijnlijk is het pakket aangenomen door een huisgenoot of is het bezorgd bij de buren. DHL laat altijd een kaartje achter in de brievenbus als het pakket bij de buren is bezorgd. Is dit niet het geval kijk dan op deze pagina van DHL.

Heb je de bezorgen gemist en geen “niet-thuis-kaartje” gekregen? Kijk op deze pagina van DHL wat je kunt doen!

We proberen alle pakketten zo snel mogelijk te bezorgen. Helaas kunnen wij bestellingen niet op dezelfde dag bezorgen.